mandag 21. november 2011

Road trip

Jeg og herren i huset var i helgen på road trip til Malmø. Avslapping, god mat og litt shopping stod på programmet.

Første stopp på tur til Malmø var Fjellbacka. Etter å ha slukt alle bøkene til Camilla Lackberg syntes jeg at et besøk i Fjellbacka var på sin plass. Det var ikke helt slik jeg har sett for meg i hodet mens jeg leste, men fint var det der og det er helt garantert en idyll om sommeren!!.


























Vi var også innom Freeport utenfor Gøteborg på tur til Malmø.. Ikke alt var like billig, men vi fikk da kjøpt litt nytt til klesskapet og noen julegaver:)

I Malmø bodde vi på Renaissance Malmo Hotel som ligge sentralt i gamlebyen. Stilig hotell, stort rom (med stor, deilig seng) og god frokost. Vi brukte lørdagen til å handle litt samt spise god mat.




























I løpet av helgen spiste vi på:

Lemongrass - deilig asiatisk mat!! Vi spise andebryst til hovedrett og jeg måtte ha creme brulee med lakrissmak til dessert :) Stilig lokale og hyggelig betjening.

La Roche - vin og tapas, rett og slett! 6 ulike tapasretter til 119 sek skal man ikke klage på :) God var den også. Koslig lokale, vi ble sittende leeenge :)

Johan P. - Restaurant og fiskebutikk i ett. Fantastisk god fiskesuppe!

Søndag dro vi rett etter frokost siden vi hadde en lang kjøretur fremfor oss. Vi stoppet på Freeport og kjøpte nok et par jeans, samt at vi harryhandlet på Nordbysenteret (som var fullt av nordmenn på en søndag..).

Med disse kloke ord ønsker jeg god ukestart :)























Frk I.

1 kommentar: